ΣΑΤΑΝΑΣ – Nimen muinaiskreikkalainen alkuperä, hengellinen ylösnousemus


Isä Saatana nousee pian tulevaisuudessa ihmiskunnan kiistattomaksi Totuudeksi. Loppujen lopuksi se tulee näyttämään hyvin ilmeiseltä, mutta tällä hetkellä olemme poistumassa Saatanaa vastaan tehtyjen julmuuksien ja valheiden aikakaudesta.

Itse nimi ”Saatana”, jota juutalaiset tutkijat ja sionistiset arvottomat sielut päättivät herjata, on yksi pyhimmistä sanoista, joita ihmiskieli on koskaan keksinyt. Saatanan nimi on todellinen ”Jumalan nimi” ja Korkeimman Jumaluuden nimi.

Sanskritin kielessä tämä ymmärretään erittäin hyvin tunnettuna tosiasiana. Indoarialainen ja sanskriittinen kulttuuri, joka on yhteydessä Jumaliin, periytynyt heiltä ja luotu heidän toimestaan, paljastaa sanan Sat ja sanan Satya voiman ja liittää ne Totuuteen.

Kun Yogi Bhajan päätti siirtyä eteenpäin jättimäisen ilmestyksensä kanssa, jotta, kuten hän sanoi, ”kiihdyttäisi dramaattisesti ihmiskunnan henkistä kehitystä”, hän kertoi idän ”huippusalaisen” mantran, joka tunnettiin brahmanien keskuudessa nimellä SA-TA-NA-MA.

Tämä mantra on nyt suosituin idän joogassa. Tieto siitä, että muinaiskreikka korreloi vahvasti muinaisen sanskritin kanssa, olisi melko helppo ymmärtää, jos tuntee molemmat kielet. Molempia pidetään vahvasti jumalallisina kielinä tai kielinä, joiden suunnittelun ja alkuperän ovat tehneet Jumalat itse.

Tehtyäni laajaa tutkimusta tästä [sekä henkisesti että aineellisesti], olen päätynyt ylivoimaiseen määrään ominaisuuksia koskien todellista ”JUMALAN NIMEÄ”, joka ei ole mikään muu kuin kirjoitettuna suomeksi ”SAATANA” tai ”SATANAS”.

Näiden johtopäätösten tekeminen edellyttää, että on perehtynyt muinaisten kreikkalaisten korkeimpaan tietämykseen vihkimisestä ja filosofiasta. Sieltä laskeutuessani olen viettänyt kaksi kokonaista vuosikymmentä tämän tiedon asumuksessa, joka on paljastanut minulle loputtomia salaisuuksia maailmankaikkeudesta. Tämä erityinen viesti koskee enemmän Isä Saatanan nimen alkuperää, joka on moninaisen Jumalallisen Voiman nimi.

Muinaiskreikaksi Nimi olisi seuraava: Σ-Α-Τ-Α-Ν-Α-Σ.

Muinaiskreikkalaisessa järjestelmässä oli yleinen käytäntö siirtää sanan kirjaimia ympäriinsä, jotta sanalle löytyisi piilotettuja merkityksiä. Tätä kutsutaan ”ana-grammatismiksi”, jossa ”Ana” tarkoittaa uudelleen sijoittamista. ”Gramma” tarkoittaa ‘kirjainta’.

Soveltamalla Σ-Α-Τ-Α-Ν-Α-Σ -sanan kirjainten uudelleen sijoittelua saamme toisen sanan, joka on yksi hyvin ilmeisistä salaisuuksista, jotka kätkeytyvät Jumalan pyhän nimen taakse: Α-Ν-Α-Σ-Τ-Α-Σ .

Jos olet perehtynyt edellä olevaan, saatat tunnistaa, että itse asiassa jokin tässä sanassa näyttää oudon tutulta. No, tämä on periaatteessa sana, josta nimi ”ANASTASIA” on peräisin. 

Tämä sana kääntyy kuuluisaksi ”ylösnousemukseksi”, koska se tarkoittaa oikeastaan ”ylösnoussutta” eli ΑΝΑΣΤΑΣ.

Tiedämme tässä, että edes Raamatun rabbi Jehoshuan nimellä, joka myöhemmin leimattiin ”Jeesus Kristukseksi”, ei ole oikeastaan mitään tekemistä tämän kanssa. Kaikki tämä on vain jälleen yksi varastettu nimitys, jolla kuvataan juutalaista pseudoepigrafista tarinaa ”todeksi”.

”Jeesus” on nimitys, joka on varastettu Zeuksesta ja sanasta ‘Iasis’, joka tarkoittaa parantamista, ja ‘Christos’ tarkoittaa ‘voideltua’ tai ‘salaisuuksiin vihittyä’.

Toiselle vuosisadalle eKr. asti, jolloin juutalaisten huijaus alkoi, alkuperäiskansat eivät varmaan uskoneet tämän liittyvän mitenkään juutalaisiin, jotka selvästi kuulivat tämän jostain ja sanoivat: ”Oy vey, goy tykkää tuosta sanasta, tehkäämme totaalinen huijaus tämän pohjalta”.

Kaikista varastamistaan sanoista, kaikista vääristämistään sanoista ja kaikista kulttuurin käänteisyyksistään huolimatta he olivat täysin tietoisia siitä, mitä olivat tekemässä. Ainoat, jotka eivät tienneet, olivat heidän uhrinsa, jotka olivat lukutaidottomia eivätkä olleet vihittyjä Jumaliin; kulttuurin menettämisen kokeminen johti moniin väärinkäsityksiin ja väärien juutalaisten mielipiteiden omaksumiseen ”tosiasioiden lähteinä”.

Isä Saatanan perintö on myös ilmeisesti pahiten paneteltu ja vähiten ”ansainnut tulla panetelluksi” kokonaisuus ihmiskunnan historiassa koskaan.

Kukaan ei ansaitse kunniaa enemmän kuin Hän, ja silti suurin osa ihmiskunnasta on herjannut Häntä, koska he ovat omaksuneet juutalaisten valheita ja kuulopuheita ILMAN TIEDON ja TODELLISUUDEN ARVIOINTIA aiheeseen liittyen.

Isä Saatanan Nimen osalta näemme selvää, tarkoituksellista häpäisemistä ja sen merkityksen poistamista. Kerron siis aiheen TODELLISUUDEN, en skitsofreenisten juutalaisten hölynpölyyn ja metodologiaan perustuen, vaan ilmeisiin TODELLISUUKSIIN.

Kuten me kaikki tiedämme täällä, toinen varastettu mytologinen teema on ylösnousemus, on hyvin tärkeä, koska ”ylösnousemus”, jonka vihollisohjelmat varastivat, liittyy suoraan Kundalini-käärmeen nostamiseen (kuolleiden herättämiseen) langenneesta horroksesta tilaan, jota kutsumme ylösnousemukseksi. Silloin ihminen ”syntyy uudelleen” henkisesti.

Ilman meditaatiota ja ilman tätä ei ole ”toista syntymää”, sillä ihminen jää ilman sielua. Kun me saimme kiinni kadonneesta hengellisestä tiedosta, vihollinen yritti jälleen turmella yhä enemmän ja enemmän yrittäen sopia nykyaikaan.

Sitä kutsutaan ”ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ”, jolla on kaksitulkintainen merkitys ja joka tarkoittaa muinaiskreikassa seuraavaa - helposti todennettavissa kaikille kieltä osaaville: ”Palauttaa piste ylöspäin”, mutta myös kirjaimellisesti ‘herättää henkiin’. Se tarkoittaa myös kirjaimellisesti ”herättää kuolleista”.

Saatanan toinen nimi, joka on LUCIFER tai EOS-FOROS, on tunnetusti käännös ”valon tuoja”. Tässä yhteydessä Valo palautetaan sieluun, ja ihminen ”herätetään henkiin” pimeyden ja sieluttomuuden tilasta.

Tämä valo on sielun valo, kun se on todella ”ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ” -tilassa tai kun käärme on noussut ylös.

Edellä mainittu on saavutettavissa ihmisen sielun parantamisella ja sen toiminnan palauttamisella, saavutus, joka on saavutettavissa ”Saatanallisten Taitojen” tai Meditaation avulla, mikä luultavasti saisi monet ulkopuoliset tai vihollisdogmaan uskovat melko huolestuneiksi juuri nyt, mutta pelkästään puhumme meditaatiosta ja sielun avautumisesta.

Ylläoleva tulee näyttämään maalaisjärjeltä tulevina vuosikymmeninä, mutta nyt kristityt ovat vapaita kieltämään nämä väitteet kuin typerykset ja kokemaan ”toisen kuoleman”, jossa heitä ei ole olemassa tuonpuoleisessa. Hengellisen olemassaolon voi pelastaa vain Hengellinen tieto, eikä juutalaisista lähteistä peräisin olevat kuulopuheet.

Kun he ymmärtävät, että rabbi Jeshua ja hänen rotunsa ovat kirjaimellisesti huijanneet heitä ei-hengellisellä ohjelmalla, joka ei ole mitään muuta kuin juutalaista pseudohistoriaa, joka panettelee ihmiskunnan todellista Elämän ja Ylösnousemuksen Jumalaa [Ei kukaan muu kuin Isä Saatana itse], he kaikki muuttavat teitä.

Alkuperäinen ”Jumala”, ”sielun ylösnousemus”, ”ikuinen elämä”, ”sielun parantuminen” ja kaikki se, mihin heidät on niin aivopesty uskomaan, että he ovat ”mukana”, on juuri sitä, mitä he täysin kaipaavat, mutta mitä he eivät koskaan saa: Se on olemassa vain siinä, jonka he hylkäävät, siinä alkulähteessä, jota kutsumme ”Saatanaksi” ja jota me täällä kutsumme Isä Saatanaksi.

Voitte liittyä meihin tai voitte jatkaa sen herjaamista, kunnes tietämättömyyden syklin loppu tässä petoksen yugassa päättää itsensä. Ja sen myötä valheet huuhtoutuvat pois samoin kuin valehtelijat.

Totuudenmukaiset jäävät henkiin, uhmakkaina ja voimakkaina Jumalan siunauksesta.

Ja lopuksi vielä viimeinen lause: SAATANA ON JUMALA.

-Ylipappi Hooded Cobra 666

Takaisin Totuuteen Saatanasta

Takaisin etusivulle