Totuus Saatanan voimasta


En tiedä, kuinka monta kertaa olen kuullut kristillisiä väitteitä, jotka koskevat nasaretilaista tai hänen enkeleitään, jotka karkottavat Saatanan joltain alueelta tai "karkottavat demonit". Oma mielipiteeni tästä on, että "demonit" eivät ole oikeasti "demoneita" vaan enkeleitä, jotka esiintyvät kristittyjen mielestä "demonien" kaltaisina. Miksi? Koska se saa Saatanan näyttämään siltä, että hän on nasaretilaisten hallinnassa, ja monissa tapauksissa se pelottaa niitä, joilla ei ole tietoa. Pelkoa käytetään näissä häijyissä ohjelmissa hallintaan.

Katselin elokuvaa "Manaaja". Niille teistä, jotka eivät tunne tätä vuoden 1973 elokuvaa, juoni koski 12-vuotiasta tyttöä, joka oli mesopotamialaisen demonin "Pazuzun" riivaama. Tämä elokuva oli vuosia listojen kärjessä, ja se oli yleisön pelottelun huippu. Todellisia väitteitä "riivaustapauksista" on ollut vain vähän. Kertomuksiin sisältyi summittaisia raportteja uhrien "oksentelevan esineitä" ja muista järjettömistä teoista.

Kaikki tietävät, että sielut ovat Saatanalle tärkeitä; ihmiskunta on hänen luomuksensa. Kun omistamme sielumme Saatanalle, meistä tulee osa massiivista energiapyörrettä, jota voimme hyödyntää saavuttaaksemme halumme ja tavoitteemme. Tämä lisäenergia ei hyödytä ainoastaan ihmiskuntaa, vaan myös Isä Saatanaa ja Alkuperäisiä Jumalia, ja se antaa kaikille asianomaisille lisää voimaa. [Kristilliset kirkot ovat käyttäneet sieluja ja niiden energiaa hyväkseen vuosisatojen ajan]. Nyt kun tiedämme, että sielut ovat tärkeitä Saatanalle, miksi hän tai hänen demoninsa tekisivät mitään pelotellakseen ihmisiä pois tai saadakseen ihmiset yrittämään välttää häntä hinnalla millä hyvänsä?

Kun tätä tarkastelee analyyttisesti, voi nähdä totuuden, sillä lähes kaiken takana on motiivi. Ainoa motiivi tässä on se, että ahne entiteetti Jehova ja kumppanit pelottelevat tietämättömiä ihmisiä takaisin sielujen energiapankkiinsa. [Tämä Jehova-hahmo on todellisuudessa vihollisina olevat maan ulkopuoliset harmaat ja vihollisina olevat pohjoismaiset, ei yksittäinen entiteetti]. Saatanaa ja hänen demoneitaan tietenkin syytetään kuten tavallista. Koska kristittyjä kielletään harjoittamasta mitään taikuutta tai hankkimasta tietoa okkultismista, tämä päättyy siihen, että Jehovalla ja kumppaneilla on täysi energiavarasto, jota he voivat käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla. Harmaat kutsuvat tätä energia-amalgaamia "Yhdeksi".

Ihmiset, jotka käyttävät perinteisiä menetelmiä henkien kutsumiseen, kuten suositut grimoireissa opastetaan, joissa käytetään Jehovan ja hänen enkeliensä nimiä, mistä he todella tietävät tarkalleen, keneen tai mihin he ottavat yhteyttä? Kaikilla, joilta olen koskaan kuullut, jotka ovat menneet suoraan Saatanan kautta kutsuakseen demonin kunnioittavasti, on ollut myönteisiä kokemuksia. Minä tiedän, että minulla on.

Kristillisen "Jumalan" ja hänen iljettävän nasaretilaisensa seuraajat kerskuvat ikuisesti, että tällä entiteetillä on valta Saatanan yli. Todellisuudessa tämä ei ole totta.

Kun olin uusi satanisti [tämä oli ennen kuin suoritin vihkimysriitin], koin paljon hämmennystä. Olin eräänä yönä hyvin järkyttynyt ja KÄSKIN Jehovan iljettävää pyhää henkeä poistumaan kehostani ikuisiksi ajoiksi SAATANAN/LUCIFERIN NIMESSÄ. Tunsin heikon, kolhiintuneen energian poistuvan minusta jalkojeni kautta. Sen jälkeen tunsin syvää rauhaa, ja suuri osa kokemastani hämmennyksestä ja sekasorrosta oli poissa.
Kun olin kaksitoistavuotias, Saatana tuli luokseni katolisessa kirkossa, kun eräs tärkeä kristillinen sakramentti suoritettiin. Kristillinen "Jumala" oli voimaton pysäyttämään häntä. Saatanalla oli hengellinen valta olla siellä. Toisaalta, lyön vetoa, ettei koskaan nähdä kristillisten entiteettien vierailevan mustassa messussa.

Muutama vuosi sitten vihin ystäväni kaupungin puistossa neljän aikaan aamulla, koska kotona ei ollut yksityisyyttä uskonnolliselle riitille. Sinne ajaessaan hän oli peloissaan ja epäröi omistaa sielunsa Isä Saatanalle. Kun luin rukouksia, hän kertoi minulle jälkeenpäin nähneensä sumuisen valkoisen ilmestyksen, joka oli vihollisen henki. Jotkut demonit ilmestyivät välittömästi ja ajoivat sen pois. Nämä demonit, voisin lisätä, olivat demonihierarkian alapäässä. Niillä oli punaiset silmät, ne olivat gargoilin näköisiä ja niillä oli kumiset siivet. Tämä demoneja edustava järjestö toimii pääasiassa sanansaattajina ja suojelijoina. Näin heidän nopeasti tekevän tilaa, kun Azazel lähestyi aluetta, jossa he olivat, kunnioituksesta. Ei tarvinnut paljoa päästä eroon vihollishengestä, sen jälkeen ystäväni tunsi olonsa paljon paremmaksi.

Raamatun kertomuksessa, jossa Saatana lähestyi nasaretilaista erämaassa, hän ei lähestynyt häntä tasavertaisena vaan ylempänä. Yhtäläistä tai vähempiarvoista olentoa ei palvota. Saatanan tarjous nasaretilaiselle, juuri siinä, osoitti räikeästi, että hänellä oli paljon enemmän valtaa kuin nasaretilaisella hölmöllä. Hän puhui nasaretilaiselle alentavasti. Useimmat kristityt pelkäävät Saatanaa. Saatananpalvojat voivat pilkata ilkeää Jehovaa, hänen arvotonta "pyhää henkeään" ja hänen pedofiilipoikaansa*, mutta harvat kristityt koettelevat aktiivisesti Saatanan vihaa. Monet jopa pelkäävät meitä – se siitä heidän uskostaan pelkurimaiseen, voimattomaan "Jumalaan".
-Ylipapitar Maxine Dietrich

*Me uskomme, että nasaretilainen on fiktiivinen hahmo, joka on luotu erilaisista myyteistä ja legendoista, jotka edeltävät kristinuskoa satoja tai tuhansia vuosia. Tämän entiteetin ainoa tarkoitus on luoda häiriötä. Tietämättömiä seuraajia huijataan uskomaan, että "Jeesus pelastaa", vaikka todellisuudessa pelastamme omat sielumme. Ihmisillä on voima parantaa ja tehdä monia muita hengellisiä tekoja, joita kutsutaan "ihmeiksi". Nasaretilaista on vuosisatojen kuluessa käytetty riisumaan ihmiskunnalta kaikki hengellinen voima ja tieto. Tämä on asettanut koko ihmiskunnan pitkälle kehittyneiden vihollisolentojen armoille, ja ihmisiä on ilkeästi käytetty hyväksi ja uhrattu. Heikko sielu ei koe ainoastaan fyysistä sairautta, vaan on myös henkisesti pelinappula sekä kohtalon että vihollisen [kristillinen entiteetti ja kumppanit] käsissä.

Lisätietoa:
Kristinuskon paljastaminen

Totuus "Jeesuksesta Kristuksesta"

Takaisin sivulle Mieltä koskeva tieto

© Copyright 2002, 2005, Joy of Satan Ministries;
Library of Congress Number: 12-16457