Totuus Talmudista


"Jeesusta Kristusta", "kristittyjä" ja "kristinuskoa" ei juuri koskaan mainita Talmudissa, huolimatta virheellisistä käännöksistä, jotka ovat niiden harhautuneiden kristittyjen saatavilla, jotka uskovat, että Talmud on salaliitto Kristusta ja kristinuskoa vastaan. Totuus on, että Talmud on salaliitto, mutta se on salaliitto pakanallisia [ei-juutalaisia] kansoja vastaan. Huolimatta siitä metelistä, jota kristityt ovat vuosisatojen ajan nostaneet Talmudin kohdista, joiden väitetään pilkkaavan Kristusta, Jeesus Nasaretilaisen hahmo mainitaan Talmudin myöhemmissä painoksissa muka vain kerran, ja häntä siteerataan:

"Minä en ole tullut tuhoamaan Mooseksen lakia." (Matt. 5:17) Kristuksessa ei ole mitään kristinuskon vastaista Talmudissa. Taistelevan kristillisen kuolemankultin jäsenet kuitenkin väittävät, että Talmud sisältää lukuisia jumalanpilkkaavia viittauksia Jeesukseen ja kristilliseen "uskontoon". Totuus on, että "Jeesus" ja "Jeshua" olivat hyvin yleisiä juutalaisia nimiä aikana, jolloin Kristuksen kuvitteellisen elämän piti tapahtua. Joidenkin lähteiden mukaan viittauksia mieheen nimeltä "Jeesus" tai "Jeshu/a" oli olemassa joko vuoden 100 eKr. tai 100 jKr. tienoilla, mikä kristillisen perinteen mukaan EI ole heidän rakkaan juutalaisen Nasaretilaisensa aikaa.

Monet juutalaiset eivät usko Jeesukseen Kristukseen, koska he tietävät, että hän on fiktiivinen ja että he keksivät tämän JUUTALAISEN hahmon, jonka edessä pakanat voivat nöyristellä arvottomina "syntisinä" ja valmistella heitä virallisen juutalaisen Messiaan tuloon, joka yhdistää kaikki maailman juutalaiset, tuo tuomion ja kadotuksen arjalaisille kansoille ja orjuuttaa loput pakanakansat. Talmudia on käännetty väärin keskiajalla, ja sitä on kierretty ja vääristelty tietyn "Jeesus Nasaretilaisen" osalta. Niille, joita "kristillinen identiteetti" harhauttaa, "Koko maailman suvereeni Herra", joka mainitaan juutalaisten universaalina kuninkaana Siionin oppineiden vanhimpien pöytäkirjoissa, olisi kauan odotettu juutalainen Messias JA ei olisi mikään muu kuin "Kristuksen toinen tuleminen" kristityille. Juutalaiset ovat saaneet pakanat lyötyä tynnyrin yli suurimmalla tempauksellaan, joka on kristinusko. Tämän vuoksi kristityt ovat niin hämmentyneitä ja huijattavia suurimman osan ajasta. Kristinusko on pakanoille täysin vierasta ja muukalaista, sillä me olemme luonnostamme pakanoita. 

Talmudin Shabbat 116a (s. 569) sanoo: Juutalaisten on tuhottava kristittyjen kirjat.

Tämä sitaatti Talmudista on lisätty myöhemmin, ja sen tarkoituksena on hämmentää kristinuskoon sortuneita pakanoita. Termi "kristityt" on väärennös, sillä alkuperäinen sanamuoto olisi ollut "pakanat" tai "vääräuskoiset" eli "epäjumalanpalvoja-goyt". Tämä paljon myöhempi interpolointi on peräisin kristityiltä, jotka saivat myöhemmin käyttöönsä Talmudin, jotta he voisivat muokata sitä. Juutalaiset tietysti sallivat tämän, jotta asia näyttäisi jälleen kerran siltä, että liberaalit "Kristusta vihaavat" juutalaiset ja konservatiiviset kristityt ovat vastakkain, sillä jotta suuri juutalaisten valhe onnistuisi, heidän on teeskenneltävä vastustavansa jotakin, jotta heidän ohjelmansa saisivat enemmän valtaa. Jos luette eteenpäin, saatte tietää, että itse asiassa juutalaiset kiroavat ja pilkkaavat Saatanaa ja hänen demonejaan, eivätkä nasaretilaista. Tämä saattaa mennä monien pään yli, mutta väärinkäsitykset Talmudin väitetystä "vihasta" Kristusta ja kristinuskoa kohtaan on käsiteltävä.

Shabbat 116a EI viittaa kristittyihin tai Uuden testamentin kristilliseen [JUUTALAISEEN] kirjaan. Jos Uutta testamenttia todella luetaan, eikä vain puhuta siitä, ihmiset näkisivät, että siinä itse asiassa ylistetään juutalaisia, Israelia ja juutalaisia "sankareita" ja patriarkkoja paljon enemmän kuin Vanhassa testamentissa. Johannes 4:22:ssa Kristus itse toteaa: "Pelastus on juutalaisilta". Kuinka paljon tuomittavampi lausunto voidaan indoktrinoida pakanoiden kollektiiviseen alitajuntaan kuin tämä? Kristuksen tehtävänä oli yhdistää Israel kaikkien maailman juutalaisten kanssa, tuhota arjalainen henki ja kohdella maailman muita kansoja sieluttomina petoina kedolla.

On ilmeistä, että Sapatti 116a -kohdassa todetaan, että juutalaisten on tuhottava pakanoiden kirjat. Katsokaa, kuinka juutalaiset väittävät olevansa kristinuskoa vastaan, ja silti Raamattu on kirja, jota juutalaiset julkaisevat eniten. Historia todistaa, että juuri juutalaiset tuhosivat pakanakirjastot ja turmelivat sen, mitä oli jäljellä. Miljoonia ja taas miljoonia viattomia pakanallisia miehiä, naisia ja lapsia ei murhattu joukoittain siksi, että he olivat kristittyjä, vaan siksi, että he olivat pakanoita.

Al-Jilwassa Saatana sanoo: "Älkää antako heille [juutalaisille, kristityille, muslimeille] kirjojanne, etteivät he muuttaisi niitä tietämättänne. Opettele suurin osa niistä ulkoa, jottei niitä muutettaisi." - Saatana 

Saatana on pakanoiden Jumala, ja jos hänen oma kansansa ottaisi huomioon sen, mitä hän on meille kertonut ja mitä hän edelleen kertoo meille, kun hän kommunikoi kanssamme, juutalaiset olisi jo hävitetty. Seuraavassa on joitakin lainauksia, jotka osoittavat, mainitaanko Kristus Talmudissa vai ei, muuten kuin että hänet mainitaan kerran.

Voisi ajatella, että "historialliseen" Jeesukseen olisi ainakin viitattu juutalaisten teksteissä, jotka olivat tunnettuja kirjanpidosta. Näin ei kuitenkaan ole, vaikka kuinka kiihkeästi osoitetaan viittauksiin "Jesus ben Pandirasta", jonka väitetään eläneen ensimmäisellä vuosisadalla eaa., tai muihin juutalaisessa kirjallisuudessa mainittuihin "Jeesuksiin". Esimerkiksi tarina Jesus ben Pandirasta kertoo, että sata vuotta ennen kristinuskon aikakautta Egyptistä tuli "taikuri" nimeltä "Jeesus", joka teloitettiin kivittämällä tai hirttämällä. Tämänkaltaiset rituaaliset tai oikeudelliset teloitukset olivat kuitenkin yleisiä, samoin kuin nimi "Jeesus" ja Egyptistä tulvivat taikurit. Vaikka ben Pandira olisikin todellinen, hänen tarinaansa ei todellakaan kerrota Uudessa testamentissa. [1]

Juutalaiset eivät koskaan tienneet evankeliumien Jeesuksesta Kristuksesta, ennen kuin he keksivät tämän hahmon, johon pakanat tuhlasivat kaiken aikansa, mielensä, ruumiinsa, sielunsa ja rahansa. Sanomalla, että Jeesus Kristus tuli lihassa ja että hän tulee palaamaan, juutalaiset saavat sitäkin enemmän psyykkistä valtaa pakanoilta, jotka ovat langenneet juutalaisten kristinuskon ohjelmaan, saadakseen aikaan heidän Messiaansa. Kunpa pakanakristityt vain tietäisivät, että heidän palvonnan kohteensa olisi ihmiskunnan hautaseppele sen pelastajan sijasta.

"Päinvastaisista väitteistä huolimatta Talmudin juutalainen kooste arvioidaan arvottomaksi Kristuksen olemassaolon ja evankeliumin kertomuksen historiallisuuden todistamisessa. Talmudin oletetut viittaukset - jotka koostuvat suurimmaksi osaksi Jeesusta koskevista epämairittelevista kommenteista - ovat aivan liian myöhäisiä osoittaakseen mitään muuta kuin vuosikymmeniä tai vuosisatoja myöhemmin siirtyneitä perinteitä. Lisäksi jotkin mainituista kohdista eivät näytä viittaavan lainkaan evankeliumin Jeesukseen." [2]

"Lisäksi juutalainen tutkija Solomon Schechter huomauttaa, että Jeesuksen tulon aikana laadituissa juutalaisissa teksteissä ei ole ainuttakaan viittausta kristinuskon oletettuun perustajaan." [3]
"Radikaalia kantaa edustaa Johann Maier, joka väittää, että paitsi Mishnasta myös molemmista Talmudeista puuttuu yksikään aito, suora maininta Jeesus Nasaretilaisesta. Hänen johtopäätöksensä on, että edes molempien Talmudien alkuperäisessä tekstissä ei ole koskaan mainittu Jeesus Nasaretilaista; KAIKKI SELLAISET VIITTAUKSET JEESUKSEEN OVAT VAIHTOEHTOJA, JOTKA ON LISÄTTY KESKIAJALLA [korostus minun]." [4] 

"Siksi Talmud on kelvoton ei-kristillisenä lähteenä, joka osoittaa evankeliumin kertomuksen historiallisuuden, eikä se juurikaan lisää hyväksyttävää materiaalia etsinnässämme selvittääksemme, kuka Jeesus oli." [5]
Tässä on nyt se, miten juutalaiset ovat käyttäneet ja väärinkäyttäneet pakanallisia jumaluuksia Kristus-hahmon kokoamiseen. "Dionysoksen tarinassa ei löydy ainoastaan näitä erilaisia merkittäviä yhtäläisyyksiä raamatullisiin hahmoihin ja Kristus-myyttiin, vaan myös näennäinen selitys tarinalle Jeesuksesta ben Pandira, Pandera tai Panthera, jonka monet olettivat edustavan "historiallista Jeesusta". Tämä Jeesus tai Joosua ben Pandira esiintyy vain Talmudissa. Dionysoksen tai Bacchuksen tarinassa jumala syntyy uudelleen yhdeksi kaksosista, joita naaraspuolinen pantteri imetti, mistä johtuu hänen tittelinsä "pantterin poika", joka on sama kuin "ben Panthera" Dionysos tuli "Nysan jumalana" Egyptistä, ja hänen nimensä oli IHE tai latinaksi IES, joten "Jesus ben Panthera" saattoi olla viittaus Dionysokseen. "Jesus ben Pandira" ei ole evankeliumin Jeesus. [6]

Tässä näemme, että juutalaiset hyökkäävät pakanoita vastaan eivätkä kristittyjä vastaan. Lisäksi monien harhaanjohdettujen keskuudessa on ollut yleinen uskomus, että juutalainen termi "Akum" tarkoittaa "kristittyjä". Tämä ei pidä paikkaansa. "Akum" on viittaus pakanoihin, sillä se on hyökkäys niitä vastaan, jotka ovat monijumalaisia ja palvelevat pakanoiden jumalia ja tarkkailevat planeettoja, tähtiä ja eläinrataa. Juutalaiset käyttävät okkulttisia voimia vapaamielisesti orjuuttaakseen pakanoita, mutta kristillisen perinteen mukaan pakanoita kielletään käyttämästä mitään okkulttisia voimia.

"Traktaatti ’Avodah Zarah’ käsittelee ei-juutalaisia, mutta siinä viitataan pikemminkin pakanoihin kuin kristittyihin. Siinä mainitaan erityisesti heidän juhlapyhinään pakanalliset roomalaiset juhlat, kuten Kalends ja Saturnalia. PAKANOIHIN [korostus minun] viitattiin nimellä ’Akum’ - joka on lyhenne tähtien ja astrologisten merkkien palvojille. Juutalaisissa lakikirjoissa on hyvin ikävää sanottavaa näistä ’pakanoista’."

Juutalaiset takavarikoivat kaiken vihollisiltaan eli pakanoilta vallatakseen maailman. Minun on sanottava tässä yhteydessä, että tarina Kristuksesta ja hänen kahdestatoista vaivannäöstään eli "ristin asemista" ei ole ainoastaan varastettu kreikkalaisen puolijumala Herakleen tarinasta, vaan se perustuu myös auringon kahteentoista merkkiin ja "vaivannäköön" eläinradan läpi. Tämän vuoksi on sanottu, että Nasaretilainen on JUUTALAINEN arkkityyppi, joka korvaa arjalaiset aurinkojumalamme, jotka on demonisoitu hirviöiksi, jotta meidät pidettäisiin kaukana heistä ja Luojajumalastamme Saatanasta. Juutalainen Kristuksen arkkityyppi tekee sen, että se kerää kaikki pakanoiden rotumuistot pyhistä Jumalistamme ja kollektiiviset arkkityyppiset rotumuistomme Auringosta, jota personoi 18 tai useampi "ristiinnaulittu" pakanajumala, jotka kaikki syntyivät neitsyestä, jotka elivät elämänsä, kuolivat petturin käsissä ja herätettiin henkiin [kaikki tämä on symbolista], jotta juutalainen Messias saataisiin käyttöön käyttämällä ja väärinkäyttämällä kaikkea tätä voimakasta psyykkistä energiaa ei-juutalaisten massamielessä. Elämä, kuolema ja ylösnousemus ovat kaikki ALLEGORIAA HENGELLISESTÄ prosessista, jonka tarkoituksena on muuttaa lyijy kullaksi ja näin ollen ihminen jumalaksi. Nasaretilainen idiootti on käsite, joka luotiin hämmentämään ja harhauttamaan pakanoita.

Katsokaa vain, kuinka monta kristinuskon uskontokuntaa on olemassa, pitäen pakanat taistelemassa pakanoita vastaan. Nasaretilainen on väärä jumaluus, jota on käytetty korvaamaan kaikki alkuperäiset pakanalliset jumalat sekä todellinen hengellisyys. Kun Talmudissa sanotaan, että pakanat palvovat "tuota miestä" Jumalana, kristittyjä harhautetaan uskomaan, että se on viittaus kristittyihin ja Kristukseen. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Toiseksi, juutalaisten kilpailijat olivat PAKANAT, EIVÄT KRISTITYT. Talmudissa oleva viittaus "tuohon mieheen" koskee Kalat-ajan loppua, jolloin pakanat alkavat tuomita kristinuskon ja palaavat pakanallisiin juuriinsa. "Tuo mies" ei ole kukaan muu kuin Saatana, pakanoiden Luojajumala. Juutalainen nimi "Jeshua" EI ole hyökkäys Kristusta vastaan, vaan sitä vastaan, joka on paneteltu, kirottu, sidottu ja muutettu kammottavaksi "hirviöksi", jotta hänen oma luomakuntansa pysyisi erossa hänestä. "Jeshua" tarkoittaa "pyyhkäistäköön hänen [Saatanan] nimensä ja muistonsa pois".

Siirrymme yhteen suurimmista kompastuskivistä, jonka juutalaiset ovat luoneet saadakseen kristityt uskomaan, että Talmudin "Bileam" on salainen koodisana Jeesukselle Kristukselle.
BALAAM, "Kristuksen" väitetty prototyyppi, EI ollut kuvitteellinen Nasaretilainen, vaikka kuinka paljon kristityt paasaisivat ja raivoaisivat tästä väärinkäsityksestä.

Sanhedrin 106b:ssä lukee: "Sectarian sanoi R. Chaninalle: Tiedätkö, kuinka vanha Bileam oli? [R Chanina] vastasi: Ei ole kirjoitettu. Kuitenkin, koska sanotaan (Ps. 55:24) "Verenvuodattajien ja petollisten miesten ei eletä puoliakaan päivistään..." Hän oli 33 tai 34-vuotias. [Harhaoppinen] sanoi: "Sinä sanoit hyvin. Olen nähnyt Bileamin aikakirjan, ja siinä sanotaan: "33-vuotiaana rampa Bileam tapettiin ryöstäjä Pinchas (Phineas) toimesta." 

Tässä meillä on goettilainen demoni Bileam, joka on yksi pakanoiden alkuperäisistä jumalista, jonka isä on Beor [kuulostaa paljon goettilaiselta demoni Buerilta], jota tässä parjataan. Kristityt uskovat, että yllä oleva kohta Talmudista pilkkaa Nasaretilaista ja että Pinchas on "Pontius Pilatus", joka surmasi hänet. Tämä on valhetta. Vaikka sanotaan, että Bileam eli vain noin 33 vuotta, niin Kristuksen tavoin meillä on aivan eri henkilö kuin Nasaretilainen. Nasaretilainen teki huolimattomia "ihmeitä", mutta ei koskaan kertonut kenellekään, paitsi juutalaisille, miten niitä tehdään. Valekristuksen hahmo oli heikko. Hän osasi vain muutaman surkean salonkitempun. Kun ei-juutalaisella, kuten Bileamilla, on okkulttisia voimia ja hän käyttää niitä, hän on suurissa vaikeuksissa juutalaisten kanssa, sillä okkulttiset voimat ovat yksi "Jumalan" lahjoista "vanhurskaille" juutalaisille, jotta he tuhoaisivat kaikki arjalaiset, jolloin juutalaiset valtaisivat maailman ja pitäisivät kaikki muut pakanakansat orjinaan ja omaisuutenaan. Vaikka Nasaretilainen on JUUTALAINEN messias, juutalaiset, jotka hylkäävät hänet, tekevät sen ennen kaikkea siksi, että he tietävät luoneensa tämän hölmön pakanoita varten, jotta he käyttäisivät kaiken psyykkisen energiansa siihen, jotta "juutalaisten universaalin kuninkaan" todellinen, virallinen tulo toteutuisi. Juutalaiset eivät lankea omiin valheisiinsa, lukuun ottamatta sitä, että aivan ensimmäiset kristityt olivat juutalaisia.

Balaam, joka esiintyy myös Vanhassa testamentissa, oli pakanallinen velho, jonka tehtävänä oli kirota Israel ja juutalainen kansa. Tämän vuoksi Bileam tapettiin. Toisaalta Kristus toimi Israelin puolesta, sillä hän oli itse kunnianhimoinen juutalainen. Näin ollen Talmud ei selvästikään viittaa Jeesukseen Kristukseen.

Tässä on sitaatti Balaam-Jumalasta, jonka juutalaiset mainitsevat Vanhassa testamentissa: "Bileam oli pakanallinen profeetta, jonka profetiat on kirjattu pyhiin kirjoituksiin. Hän oli kuitenkin kuuluisa ennustajana, joka lausui kirouksen rahaa vastaan. Mooseksen laki kielsi tiukasti tällaiset käytännöt, mutta Bileam ei ollut juutalainen. Hän oli pakana. Bileam oli vastuussa 24 000 juutalaisen kuolemasta. Hän oli Baalin pelinappula. Hän oli antisemitismin ystävä." [7] Bileamin tarinan moraalina on, että Israel voitti hänen juutalaisiin kohdistuneet kirouksensa, koska Israel muutti hänen kirouksensa Israelin siunauksiksi. Bileamia rangaistiin siitä, että hän oli pakana, joka inhosi juutalaisia ja harjoitti noituutta. Tämä ei selvästikään ole Jeesuksen Kristuksen tarina. Siksi niiden kristittyjen lausunnot, jotka uskovat, että Bileam on talmudilainen viittaus Kristukseen, ovat mitättömiä.

Nyt meillä on sitaatti Talmudista, jota kristityt käyttävät väittääkseen, että Talmudin juutalaiset sanovat, että "Jeesusta" rangaistaan helvetissä kiehuvassa siemennesteessä. Kristityt unohtavat sopivasti, että Jeesus on juutalaisten Messias eikä pakanoiden Messias, joka on Saatana. Tässä luemme Bileamin rangaistuksesta, jota seuraa Saatanan rangaistus "helvetissä". Kuten aiemmin mainittiin, Bileam ei ole Jeesus, ja nimi tai termi "Jeshu/a" on halventava termi Saatanalle, joka tarkoittaa "pyyhkäistäköön [Saatanan] nimi ja muisto pois".

Talmud Gittin 56b-57a lukee: [Onkelos Bar Kalonikus] herätti Bileamin kuolleista. [Onkelos] kysyi: Ketä kunnioitetaan tuossa maailmassa? [Balaam] vastasi: "Israelia." [Onkelos] kysyi: "Mikä on sinun rangaistuksesi? [Balaam vastasi]: "Kiehuvassa siemennesteessä." Talmud väittää, että kaikki ei-juutalaisten sielut ovat "saastaisia" ja "epäpuhtaita" ja että kaikki ei-juutalaisten sielut lähetetään ikuiseen rangaistukseen, koska ne kuuluvat Saatanalle, pakanoiden Luojalle ja juutalaisten Viholliselle. Tämä kuulostaa samalta kuin kristittyjen uhkaukset ikuisesta rangaistuksesta, sillä totuuden nimissä ja vastoin harhateillä yleisesti vallitsevaa tietoa juutalaiset, Talmud, Raamattu ja kristinusko ovat erottamattomia.

Seuraavassa lainauksessa Talmudista tapahtuu voimakas väärinkäsitys harhautuneille kristityille, joka johtuu tiedon puutteesta. Tässä tapauksessa "Jeshuaa" käytetään Saatanasta hyvin halventavalla tavalla. Tällä huomautuksella kirottiin Saatanaa eikä Nasaretilaista. Kuten tulette näkemään, kristillisen [juutalaisen] mytologian mukaan Kristus "herätettiin henkiin", eikä häntä lähetetty palamaan kiehuvassa ulosteessa helvettiin.

"[Onkelos] kutsui Jeshun ylös kuolleista. [Onkelos] kysyi: Ketä kunnioitetaan tuossa maailmassa? [Jeshu] vastasi: "Israelia." [Onkelos] kysyi: Mikä on rangaistuksesi? [Jeshu vastasi]: Kiehuvassa ulosteessa. Kuten mestari sanoi: Joka pilkkaa viisaiden sanoja, sitä rangaistaan kiehuvassa ulosteessa." Tässä vaiheessa on niin selvää, että Talmud ei pilkkaa Kristusta vaan Saatanaa.

Lisäksi teoksessa "Some Observations on the Attitude of the Synagogue Towards the Apocalyptic-Eschatological Writings", Journal of Biblical Literature (1922), s. 121 n. 18, professori Louis Ginzberg myöntää: "Voidaan siis täydellä varmuudella todeta, että koko talmudilais-midrashilaisessa kirjallisuudessa ei tunneta mitään lempinimiä Jeesukselle tai hänen opetuslapsilleen." 

Tämä on tuomio. Talmud ei ole millään tavalla "antikristus" tai antikristillinen. Se on epäjumalanpalvojia pakanoita vastaan, eikä kristittyjä, jotka uskovat vain kristilliseen [juutalaiseen] jumalaan ja Nasaretilaiseen. Juutalaiset sanovat olevansa "JHVH:sta", kun taas pakanat ovat Saatanan lapsia, eikä päinvastoin, vaikka kristillisen identiteetin jäsenet uskovat niin. Tämä ei missään tapauksessa koske kristittyjä tai kristinuskoa, vaan ei-juutalaisia rotuja. Niiden, jotka kiroavat itseään kristillisen identiteetin avulla, on ymmärrettävä tämä ja se, että uskomalla, että he ovat Israelin kadonnut heimo ja siksi "todellisia juutalaisia", ei kirota ainoastaan itseään, vaan kaikkia pakanakansoja, totaalisessa sodassa pakanoiden henkeä vastaan.

"Jumala" ja "Paholainen" ovat VÄÄRIN PÄIN. Saatana on pakanoiden Jumala, ja hän rakastaa ja ihailee luomakuntaansa. Hän ei ole se, joka pettää kaikki kansat, eikä hän ole valehtelija tai murhaaja. Saatana on juutalaisen kansan vihollinen ja vastustaja. Siionin oppineiden vanhimpien pöytäkirjoissa juutalaiset kerskuvat: "Me tuhoamme Jumalan". Katsokaa, kuinka pitkälle juutalaiset ovat menneet erottaakseen pakanat Saatanasta. Saatana on Jumala. Juutalaiset ovat myös todenneet, että pakanat "paskovat jumalansa eteen". Tämä on viittaus siihen, miten juutalaiset ovat demonisoineet Saatanan siinä määrin, että pakanat pelkäävät häntä niin paljon, että he jatkavat hänen kiroamistaan ja sitomistaan ja haluavat kaikin keinoin pysyä kaukana hänestä. 

Lopuksi todettakoon, että jokaisella pakanalla on täysi syy vihata juutalaisia kuohuvalla intohimolla. Vaikka käy ilmi, että juutalaiset eivät pilkkaa kristillistä "jumalaa", se ei tarkoita, että heille pitäisi antaa anteeksi pakanoiden joukkomurhaaminen tai se, että he ovat tuhonneet pakanalliset kirjastomme, jotka sisälsivät hyvin selkeitä ohjeita pakanallisilta jumaliltamme siitä, miten saavuttaa kuolemattomuus, ja korvanneet ne juutalaisella saastalla, häiriötekijöillä ja täysin valheellisilla "uskonnoilla", kuten kristinuskolla, joka valmistaa meitä hyväksymään juutalaiset herroiksemme, mikä on Uuden testamentin teema yhtä lailla kuin Vanhan testamentin. Tämä saarna on avoin kirje ja herätyssoitto kaikille pakanoille. Totuus kristinuskosta on, että aivan ensimmäiset kristityt olivat juutalaisia, ja aivan viimeinen kristittyjen jäännös tulee olemaan juutalainen. Mitä tulee kristittyihin, jotka uskovat, että ei-juutalaiset kristityt ovat "Jahven valittuja", he kadottavat oman sielunsa ja levittävät myrkkyjään muuhun ihmiskuntaan [ei-juutalaisiin]. Meidän on seisottava yhtenäisinä ja voimaannuttava sieluissamme, eikä juutalaisille jää muuta vaihtoehtoa kuin se, että he pääsevät mukaan pogromiin. Simeon Haddarsen, fol. 56-D: "Kun Messias tulee, jokaisella juutalaisella on 2800 orjaa."

Kristillinen messu ja miten se liittyy juutalaisten rituaalimurhaan


Viitteet:

[1] The Christ Conspiracy: The Greatest Story Ever Sold, Acharya S
[2] ibid
[3] ibid
[4] Who Was Jesus? Fingerprints of the Christ, D.M. Murdock
[5] ibid
[6] The Suns of God: Krishna, Buddha, and Christ Unveiled, Acharya S
[7] www.biblenews1.com [Juutalais-/kristitty näkökulma, mutta selittää että Balaam ei ollut juutalainen]


TAKAISIN ETUSIVULLE