Kuolema, helvetti ja tuonpuoleinen


Monet ihmiset ovat ymmärrettävästi peloissaan siitä, että "helvetti" on tuskan, ikuisen kadotuksen ja tulisen kidutuksen paikka. Henkilökohtaisesti olen Saatanan luo tultuani saanut laajaa kokemusta sekä työskentelystä ihmissielujen kanssa, jotka ovat poistuneet tältä maapallolta, että siitä, että olen nähnyt Saatanan Helvetin, joka on turvallinen paikka siellä oleville sieluille.

Toisin kuin sielut, jotka menevät valoon poistuessaan fyysisestä kehostaan kuoleman kautta, Saatana on vastuullinen ja suojeleva. Hän lähettää demoneita saattamaan saatanalliset sielut helvettiin. Näin varmistetaan, että näitä sieluja suojellaan valolta, joka on vihollisen. Monien erilaisten demonien kanssa työskentelyn lisäksi Saatana on antanut minun työskennellä ihmishenkien kanssa. Vaikka heidän fyysiset ruumiinsa ovat kuolleet, he ovat hyvin elossa eivätkä pidä siitä, että heitä kutsutaan "kuolleiksi". Puhun niistä, joilla on merkitystä helvetissä. Useimmat henget, jotka ovat asuneet helvetissä, ovat jälleensyntyneet. Jotkut ovat edelleen siellä erityisistä syistä. Voin kertoa teille, että Saatanan Helvetti ei ole mikään tulen ja tulikiven paikka, vaan turvasatama sieluille, jotka ovat Saatanasta. 

On olemassa toinenkin paikka - kristillinen "helvetti", jonne kristityt uskovaiset, jotka ovat epäonnistuneet, päätyvät. Sieltä tulevat kauhutarinat, ja enkelit ovat vieneet joitakin onnettomia yksilöitä henkilökohtaiselle kierrokselle sinne, koska he ovat ihmisvihamielisiä. 

Tämä piinapaikka ei ole Saatanan, vaan sen on ja sen on luonut juutalainen/kristillinen "Jumala". Ne, jotka sitoutuvat kristillisiin uskomuksiin ja energioihin, ovat kaikki haavoittuvia: 

Matteus 25: 41. Silloin hän sanoo myös niille, jotka ovat vasemmalla puolella: "Poistukaa minusta, te kirotut, iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu paholaiselle ja hänen enkeleilleen". 

Totuus siitä valosta, jonka monet näkevät kuolemassa ja kuoleman lähikokemuksissa, voidaan selittää. Seuraava sitaatti, joka on otettu Luciferian Liberation Front -verkkosivuston artikkelista "Jesus of Borg", on monessa suhteessa varsin tarkka. Kehittyneet avaruusolennot keräävät ihmissieluja energiaa varten. Nämä sielut "arvioidaan" sen mukaan, kuinka muokattavia ne ovat. Minkä tahansa mielen voiman kanssa energian on mukauduttava käyttäjän tahtoon, jotta toiminta olisi tehokasta. Mikä tahansa vastarinta tekee sielusta sopimattoman. Monet epäsopiviksi katsotut uskovaiset heitetään kidutukseen ja kadotukseen. 

Lainaus: 
"Kun leikkaamme taivaankuutiota, huomaamme, että se on rakennettu kuin elävä solu, jolla on oma energiankierron ja aineenvaihdunnan järjestelmänsä. Kaikesta päätellen se on jättimäinen aurinkopatteri/generaattori, jonka avulla kollektiivisen ”jumalan” YKSI mieli pystyy ruokkimaan sen "temppelipilareissa" pidettyjen orjuutettujen sielujen elämänolemuksia ja ohjaamaan niiden energiat uudelleen YHDEN tahdon mukaisesti. Kun ihminen kuolee, hänen elämänsä olemusta, henkeään tai sieluaan skannaavat sielunkerääjät, jotka partioivat fyysisen ajan/avaruuden ja aliavaruuden hienomman ulottuvuuden välisessä ulottuvuudessa, ja nämä kerääjät heijastavat juuri kuolleen sielun eteen kuvan elämänmuodosta, joka on vainajan tunnistettavissa, kuten sukulaisesta tai ystävästä, joka oli kuollut ennen häntä (isoäiti, uskonnollinen hahmo jne.). Tällä tavoin sielunkerääjä saa juuri kuolleen sielun laskemaan puolustuksensa. Kerääjä ottaa oppaan roolin ja yrittää johdattaa sielun Haltuunottolaivan porteille. Tässä säilytysaluksessa kuolleen henkilön sielun olemus skannataan uudelleen sen energian puhtauden asteen määrittämiseksi (sen vastustuskykyisten luonteenpiirteiden puuttuminen) ja sen potentiaalin määrittämiseksi, jolla se voi tarjota ravintoa ”jumalan” kollektiiviselle mielelle. Tämä potentiaali perustuu siihen, missä määrin sielu on alistettu pelon ja riippuvuuden avulla tai kuinka tehokkaasti uskonnollinen ohjelmointi on vaikuttanut sieluun sen fyysisen elämän aikana. Niillä sieluilla, joilla on vähän tai ei lainkaan omaa tahtoa ja jotka on ohjelmoitu riittävästi palvelemaan ”jumalaa” elämänsä aikana, on korkein ravitsemuspotentiaali."
Lainaus päättyy. 

Tämä aihe on [ymmärrettävästi] noussut esiin monta kertaa kaikissa ryhmissä... kristillinen käsite "helvetti". On ollut tapauksia tietyistä henkilöistä, jotka ovat nähneet kauheuksia ja muuta sellaista lähikuolemakokemuksista ja vastaavasta. Joillakin näistä ihmisistä oli yhteyksiä enkeleihin, jotka näyttivät heille myös tällaisia asioita. Tämä on kristilliseltä "Jumalalta" eikä sillä ole mitään tekemistä Saatanan kanssa. Useimmat kierrokset "helvetissä", kuten esimerkiksi Danten Infernon tarinassa, ovat enkelin opastamia. 

Kun sanon "kristillinen Jumala", tämä termi on kollektiivinen nimitys niille ihmisvihamielisille entiteeteille, jotka ovat hyväksikäyttäneet ihmiskuntaa käyttäen keksimäänsä kristillistä uskontoa työkaluna. Kauan ennen kuin valokuvaus oli helposti saatavilla ja tieto avaruusolennoista tuli julkiseksi, okkultisti Aleister Crowley piirsi kuvan "Jehovasta", ja kuvassa oli harmaa avaruusolento. Harmaat vihaavat ihmiskuntaa. 

En halua ryhtyä kertaamaan sitä, mitä JoS:n verkkosivustolla jo on; tarkoitukseni tämän viestin tekemisessä on rauhoittaa ihmisiä "helvetin" suhteen. Totuuden tunteminen on hyvin tärkeää, ja kun avaatte mielenne voimameditaation avulla, näette yhä enemmän totuuksia. Vihollisella on todellakin mätäneviä paikkoja ihmissieluille, jotka lankeavat heidän ansoihinsa. Tällä ei ole mitään tekemistä Saatanan kanssa. Asiat ovat takaperin. Aivan kuten juutalaiset [jotka kaikki ovat vihollisen sielua] syyttävät ei-juutalaisia kaikesta, mitä he itse tekevät, luodakseen häiriötekijöitä ja harhautusta ja hämmentääkseen, tämä vuotaa paljon laajemmalle alueelle sen tavoin, mitä kristinusko tekee. Kaikesta, mitä kristityt ovat ja tekevät, he syyttävät Saatanaa. 

Olen kuullut kristittyjen [ad nauseam] puhuvan ja puhuvan siitä, kuinka "Paholainen vihaa ihmiskuntaa", "oli murhaaja ja valehtelija alusta alkaen", "on täysin materialistinen", "toimii estääkseen ihmiskuntaa saavuttamasta iankaikkista elämää ja kuolemattomuutta", ja paskanjauhannan lista jatkuu ja jatkuu, ja todellisuudessa tämä kaikki pätee Jehovaan, heidän "Jumalaansa". Tarvitsee vain katsoa kaikkia murhia, loputtomia valheita ja pakanakansojen kansanmurhia Raamatun Vanhassa testamentissa. Lisäksi Nasaretilainen, JOKA TODELLISUUDESSA VARASTETTIIN KÄSITTEESTÄ, keksittiin kuvitteelliseksi juutalaiseksi hahmoksi, jotta saataisiin luotua jälleen yksi häiriötekijä ja petos, jotta käsitteestä puuttuisi sen hengellinen sanoma, jotta jokainen, joka seuraa tätä juutalaista ristillä, ei koskaan toteuttaisi pääteosta ja saavuttaisi kuolemattomuutta. Kristityt toistavat pakonomaisesti "Jeesus rakastaa sinua", vaikka totuus on "Jeesus vihaa sinua!". "Jeesus" vihaa ihmiskuntaa! 

"Jeesus" ei ole mitään muuta kuin alitajuinen työkalu juutalaisen messiaan tuomiseen [jos tarpeeksi moni uskoo tähän "toiseen tulemiseen" ja laittaa psyykkiset energiansa siihen, maailman juutalaisten yhdistämiseen tarvittava hallitseva jutku ilmestyy paikalle ja orjuuttaa jokaisen ei-juutalaisen mitä hirvittävimmissä ja julmimmissa olosuhteissa] ja pitääkseen harhautuneet poissa henkisestä tietämyksestä, edistääkseen heidän sieluaan ja saavuttaakseen ikuisen elämän/kuolemattomuuden. "Jeesus" toimii myös harhautuksena, jotta uskovaiset eivät koskaan mietiskele tai tee mitään sielunsa edistämiseksi. Harhaanjohdetut uskovat, että "Jeesus" huolehtii kaikesta ja että "Jeesus pelastaa", vaikka todellisuudessa me kaikki pelastamme oman sielumme, jos meillä on tietoa ja jos sovellamme sitä. Ne, joilta kielletään tämä tieto ja jotka eivät meditoi, kuolevat ja jälleensyntyvät yhä uudelleen ja uudelleen, kirottuna toistamaan samoja virheitä ja täysin kohtalonsa armoilla. Yrittäkää käydä tämä läpi kristittyjen kanssa. He toistavat jatkuvasti "Paholainen pettää", vaikka todellisuudessa se on heidän oma "Jumalansa". Ja tämä heidän niin kutsuttu "Jumalansa" pelkää ihmiskunnan saavan tietoa ja hengellistä voimaa? Uhkaako häntä fyysinen alastomuutemme? "Rakastaa" teitä niin paljon, että hän tuomitsee teidät tuliseen kuoppaan palamaan ikuisiksi ajoiksi? Tuskinpa tämä on luojamme. Kaikki, mistä kristityt syyttävät "Paholaista", on todellisuudessa heidän omaa "Jumalaansa". Tämä on heidän petoksensa. "Hän pettää massat." 

Nyt palatakseni noihin kuolemanläheisiin kokemuksiin ja vastaaviin, Lilith kertoi minulle jotain hyvin valaisevaa. Hän kertoi minulle, että ne, joilla on ollut vahvat siteet kristinuskoon menneissä elämissään, ovat hyvin avoimia viholliselle. Vaikka joku olisi uskonnoton, ateisti tai agnostikko, jos hänen sielussaan on vahva kristinuskon ydin aiemmista elämistä, se on viholliselle avoin paikka manipuloida häntä tässä elämässä. Huomaa, että ne, joilla on ollut pelottavia kokemuksia, juoksevat suoraan takaisin vihollisen luo. Vihollinen käyttää yksilöä esimerkkinä muiden pelotteluun ja monin muin tavoin. 

Monet meistä ovat olleet Saatanan kanssa vuosisatojen ajan menneissä elämissä. Kysyin häneltä itsestäni ja hän vastasi minulle: "Olet aina hylännyt sen" [kristinuskon]. Henkisen tiedon systemaattisen poistamisen vuoksi harvat meistä ovat todella avoimia ja tietoisia siitä, mitä omassa sielussamme ja toisten sieluissa on. Riippumatta siitä, missä sielu on ollut aiemmissa elämissä, kun ihminen suorittaa Saatanalle omistautumisen, se on hyvin todellista ja pysyvää. Kristilliset sakramentit, kuten kaste, konfirmaatio ja muut vastaavat, ovat vääriä ja ei-sitovia. Saatanalliset sakramentit ovat todellisia. 

Joillakin ihmisillä on vaikeampaa kuin toisilla tulla Saatanan luokse. Niille meistä, jotka ovat olleet hänen kanssaan koko elämämme ajan, Saatanan luokse tuleminen on kuin ankka, joka tulee veteen, tai lintu, joka lentää vapaana; se tuntuu niin täydelliseltä. Siinä ei ole mitään ristiriitaista. Jotkut meistä [itseni mukaan lukien], kun avauduimme ensimmäistä kertaa Saatanalle ja opiskelimme satanismia, olemme tunteneet ympärillämme kauniin, lohduttavan lämpimän energian hehkun. Ihmisillä, joilla on ahdistusta, on enemmän kuin todennäköisesti menneen elämän ongelmia kristinuskon ja/tai muiden vihollisen väärien ohjelmien kanssa. Nämä on voitettava, ja omistautumisen suorittaminen on ensimmäinen askel, sillä kun kerran omistaa sielunsa Saatanalle, se on pysyvä. 

Läheiset yhteydet vihollisen kanssa menneissä elämissä, kuten se, että on ollut harras kristitty [tämä voi olla vielä pahempaa, jos menneitä elämiä on ollut monia], on tehnyt sielusta hyvin avoimen vihollisen vaikutuksille; niin sanotusti reikiä. Vihollinen käyttää sitten tiettyjä yksilöitä omiin häijyihin tarkoituksiinsa. Joillakin ihmisillä on vaikeampi tulla Saatanan luo kuin toisilla, mutta ne, jotka ovat löytäneet totuuden ja jotka ovat vilpittömiä, voivat voittaa kaikki esteet. Keskeisiä merkkejä siitä, että joku on ollut Saatanan kanssa menneissä elämissä, ovat hyvin voimakas halu olla hänen kanssaan uudelleen, keskimääräistä suurempi kiinnostus okkultismiin, noituuteen ja mielen ja sielun voimiin sekä hyvin myönteinen tunne todellisen satanismin opiskelusta ja Saatanan tuntemisesta. Monilla meistä on voimia ja tietoa, jotka ovat peräisin menneistä elämistä. 

Olen oppinut paljon sielusta, sillä minulla on ollut etuoikeus työskennellä suoraan muutaman ihmishengen kanssa, joilla on suuri merkitys Saatanalle. He eivät pidä siitä, että heitä kutsutaan "kuolleiksi". He ovat hyvin elossa, valppaita ja tietoisia, ja heillä on samat persoonallisuudet, luonteenpiirteet, mieltymykset, vastenmielisyydet, tunteet ja kaikki muu, mitä he olivat fyysisissä elämissään täällä. Ainoa asia on, ettei heillä ole vielä fyysistä ruumista. Jälleensyntyminen ei ole ainoa tapa saada fyysinen keho. Useimmat ihmiset reinkarnoituvat, koska ne sielut, joilla ei ole kehoa, eivät syö, eivät nuku ja pohjimmiltaan ne pysähtyvät. Se on heille hyvin tylsää. Sielu voi astua elävän olennon kehoon, [kuten se, jonka kanssa olen työskennellyt kanssani], ja nauttia fyysisistä nautinnoista, kuten syömisestä, erilaisten asioiden koskettamisesta ja kaikesta muusta fyysisestä. Sielu pystyy itsestään myös tuntemaan seksuaalisen orgasmin. Seksuaalinen orgasmi ei ole vain fyysinen, vaan se on myös henkinen, sillä kun orgasmi tapahtuu, chakrat avautuvat, ja tämä on yksi tärkeimmistä syistä, miksi kristilliset kirkot ovat ja ovat aina olleet seksuaalista nautintoa vastaan, se on henkinen asia, ei fyysinen, jota he vastustavat, sillä he työskentelevät kaiken henkisyyden tuhoamiseksi. 

Voimaa ei myöskään saada fyysisen kuoleman kautta tai sen jälkeen. Me otamme itsemme mukaan, persoonallisuutemme, kykymme ja oman henkisen voimamme. Helvetti on hämärästi valaistu sen perusteella, mitä olen siitä nähnyt. Lilith kertoi minulle, että tämä johtuu kahdesta syystä: ensinnäkin suojellakseen siellä olevia sieluja ja toiseksi valo on valtaa. Saatanan puolelta on riistetty voima. He kuitenkin hävisivät taistelun, eivät sotaa. 

Kokemukset kuolemassa ovat hyvin yksilöllisiä. Ihmiset, jotka ovat haavoittuvia viholliselle, kuten edellä kirjoitin, ovat vihollisen armoilla. Kaikki tämä liittyy menneisiin ja nykyisiin elämiin. On toisia, jotka jostain syystä, usein tärkeästä asiasta, kieltäytyvät siirtymästä eteenpäin ja jäävät aaveiksi ja jäävät tänne maan päälle. Kuten kirjoitin aiemmin eräässä aaveita käsittelevässä saarnassa, on usein vakavia ratkaisemattomia asioita, kuten se, että joku on murhattu ja muut eivät tiedä siitä, että hänen ruumistaan ei ole haudattu kunnolla ja niin edelleen, koska sillä on merkitystä yksilölle. Toiset vain menevät astraaliulottuvuuteen. Paljon liittyy ihmisen mahdollisiin henkisiin uskomuksiin, koska ihminen liittyy vastaaviin energioihin. Saatana suojelee niitä, jotka ovat omistautuneita. Henkisen satanismin päämäärä on fyysinen ja henkinen täydellisyys ja kuolemattomuus, jotta teidän ei tarvitse kuolla ja jälleensyntyä ja unohtaa kaikkea tässä elämässä oppimaanne uudestaan. 

Saatana huolehtii omistaan. Kysyin eräältä VIP-ihmishengeltä, jonka kanssa olen työskennellyt, mitä tapahtui, kun hän kuoli [pudottuaan lattialle nieltyään syanidikapselin]. Hän kertoi minulle, että neljä jumalaamme ilmestyi paikalle, otti hänen astraalikädestään kiinni, nosti hänet kehostaan ja vei hänet helvettiin, jossa muut hänen tuntemansa poisnukkuneet olivat jo siellä ja jossa hän on ollut turvassa ja hyvin suojeltu. Toinen VIP-henki, joka myös nieli syanidia, saatettiin tällä tavoin. VIP-henget on erotettu toisistaan, koska heille on annettu erityistä suojelua. 

Eräs nainen, jonka kanssa eräs perheenjäseneni työskenteli, kertoi vuosia sitten peloistaan, jotka koskivat hänen miehensä näkemistä demoneista hänen kuolinvuoteellaan. Nämä olivat sanansaattajademoneita; gargoili-tyyppejä, ja mies oli peloissaan. Jälleen jossain vaiheessa menneessä elämässä hänen sielunsa oli Saatanasta ja Saatana otti vastuun hänestä. Nämä demonit ovat olemassa saatanallisten sielujen suojelemiseksi, jotta varmistetaan, ettei vihollinen kaappaa heitä valollaan. 

Olemus (esanssi) on kuin energian jälki, joka jää jäljelle, kuten väkivaltaisen kuoleman, niin sanottujen "kummitustalojen" ja sen kaltaisten asioiden yhteydessä. Olemus on vain energiaa. Olemuksella ei ole persoonallisuutta, tunteita tai tietoisuutta. 

Olen nähnyt juutalaisten valehtelevan saastaista opetusta, jonka mukaan poisnukkuneet ovat "tyhjiä kuoria". Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Tällaisten asioiden ja kristillisten kirkkojen ansiosta, jotka ovat heidän tärkein työkalunsa, monet niistä, jotka ovat menehtyneet, ovat unohtuneet heidän perheiltään ja eloonjääneiltä, koska henkinen tieto on järjestelmällisesti poistettu. Eloonjääneet vierailevat tyhjän ruumiin luona hautapaikoilla eivätkä tiedä, miten he voivat ottaa yhteyttä ja kommunikoida toisella puolella oleviin rakkaisiinsa, jotka eivät ole vielä reinkarnoituneet. Fyysinen ruumis on kuollut, mutta sielu elää edelleen eikä ole mitenkään kuollut. 

Mitä tulee loputtomiin kysymyksiin itsemurhasta, itsemurhan pitäisi olla täysin viimeinen keino, sillä monista ongelmista voidaan selvitä meditaation ja omien energioiden suuntaamisen avulla. On tiettyjä tapauksia, joissa itsemurha on ainoa ratkaisu, kuten kidutuksen kohtaaminen tai pahempaa, jolloin ei ole MITÄÄN muuta ulospääsyä mahdollista. Helvetin Voimat haluavat meidän elävän. Vihollinen yrittää saada ihmiset tekemään itsemurhan. 

Yllä olevassa artikkelissa olevat kokemukset eivät ole vain minun omia, vaan muiden omistautuneiden satanistien kokemuksia, jotka ovat myös vahvistaneet omia kokemuksiaan koskien helvettiä ja työskentelyä niiden kanssa, jotka ovat menehtyneet ja ovat nyt henkimuodossa.